- Úvod
- Nákupní servis
- Reklamace
Postup reklamace zboží ve lhůtě 24 měsíců
- Zboží zasílané do reklamace musí být čisté.
- Zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě k nám.
- Do balíku přiložte Reklamační protokol, který je ke stažení docx | pdf
- Balík zašlete na adresu:
Štěpán Hajžin - Maláček.cz
Stradov 110
403 39 Chlumec
telefon: 737 949 044 , email: info@malacek.cz
nejlevnější možnou dopravou odpovídající charakteru reklamovaného zboží.
Zboží k nám můžete zaslat také prostřednictvím ZÁSILKOVNY (tzv. Zpětná zásilka).
- Uhradíte předem 69,- Kč na účet 2900383886/2010, variabilní symbol Vaše číslo objednávky.
- Tuto skutečnost, včetně čísla objednávky, nám oznámíte emailem na info@malacek.cz.
- Od nás obdržíte emailem KÓD, který nahlásíte při podání zásilky (není třeba nic tisknout).
- Zboží vhodně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození, přiložte Reklamační protokol, a odneste na nejbližší podací pobočku ZÁSILKOVNY (na www.zasilkovna.cz si ověřte, zda je pobočka podací)
- Při podání obdržíte podací lístek, který si uschovejte jako doklad o podání (pro případné dohledání zásilky).
V případě uznané reklamace, Vám peníze za dopravu k nám zašleme zpět na účet a to ve výši 69,- Kč (cena zaslání prostřednictvím Zásilkovny). Pokud jste zvolili jiný způsob zaslání zboží do reklamace než námi nabízenou Zásilkovnu na KÓD, je nutné pro úhradu nákladů (do výše 69 Kč) dodat doklad o zaplacení jiného způsobu dopravy (stačí scan či fotografie dokladu).