S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NOVINKY

arr3Naše žhavá novinka - oblečení od českého výrobce UNUO   Podívejte se sami, zda Vás tato "nová" česká značka zaujme jako nás:-) Oblečení je z... arr3Hry od českých autorů, vyrobené českýma rukama:-)Komunikační hra SAMAJA Nedávejte dětem nudné otázky a zahrajte si s nimi SAMAJU. Dozvíte se toho o...

Doprava
Doprava a platba

 

DPD Private ČR doručení kurýrem přímo k Vám domů 69 Kč
DPD Pickup ČR

depa DPD, Uloženka a dalších více jak 100 výdejních míst - přehled

49 Kč

 

DOPRAVA ZDARMA při objednávce od 1 500 Kč (pouze do ČR)

 

Způsoby platby

  • Předem převodem na bankovní účet - na základě výzvy k platbě.
  • Dobírkou při převzetí zboží od kurýra - hotově nebo platební kartou.
  • Dobírkou při vyzvednutí zboží na výdejním místě Pickup - pouze hotově.

 

Doručení zásilky službou DPD Private - Online si zvolíte, kdy to DPD přiveze

  • Neztrácíte čas ve frontách, DPD vám doručí zásilku do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ji následující den.
  • Zásilku máte pod kontrolou. O zásilce dostanete informace přes SMS/e-mail. Den před doručením obdržíte SMS/e-mail s přístupovými údaji do aplikace DPD Kurýr a v den doručení se dozvíte 2hodinový interval pro doručení.
  • Doručení si řídíte sami V aplikaci DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz můžete: změnit adresu nebo termín doručení, zvolit osobní odběr v DPD ParcelShopu, ve větších městech si vybrat čas doručení dopoledne/odpoledne/večer, poslat kurýrovi zprávu.
  • Můžete platit kartou. Za dobírku můžete zaplatit v hotovosti nebo platební kartou.
  • Sledujte svou zásilku a spojte se s DPD www.dpd.cz Zákaznická linka: PO - PÁ 7:00 - 18:00, info@dpd.cz, 225 373 373

 

 

Doručení službou DPD Pickup - Balíček si vyzvednete ve výdejním místě

  • Vybírat můžete z více než 100 výdejních míst Pickup po celé ČR. Jejich seznam najdete na http://pickup.dpd.cz/.
  • O balíčku dostanete informace SMSkou nebo e-mailem: když DPD vyzvedne balíček v našem e-shopu, jakmile pro vás bude připravený ve výdejním místě, pokud si ho nevyzvednete do 4. kalendářního dne od doručení.
  • Většina výdejních míst má otevřeno i o víkendu a balíček tam na vás počká 7 kalendářních dní.
  • Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, zaplatíte ji ve výdejním místě v hotovosti nebo kartou (na pobočkách Uloženky jen hotově).
  • Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz.

 

 

Převzetí zásilky příjemcem

Kontrola zásilky
Při převzetí zásilky je spotřebiteli, doporučeno překontrolovat stav zásilky. Pokud je při převzetí zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník povinen za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost dopravcem potvrdit. Pokud zákazník převezme zjevně poškozenou zásilku bez provedení záznamu o poškození a obsah bude poškozen, nemá zákazník možnost toto poškození reklamovat na prodávajícím

Před převzetím zásilky od kurýra DPD příjemce musí zkontrolovat, zda zásilka nemá poškozený obal nebo jiné zjevné poškození.

  • V případě zjevného poškození příjemce musí ihned na místě sepsat Zápis o škodě.
  • Při zjištění vnitřního poškození obsahu zásilky je nutné vyplnit Zápis o škodě na public.dpd.cz/ocm nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky.

V případě zásilky na dobírku, kurýr vybere finanční částku odpovídající podkladům poskytnutým odesílatelem a obdržíte doklad o převzetí peněz.

 

 

 

ZDk0Z