Blog

16.04.2026
Množstevní sleva na ponožky Boma Voxx
Nakupte více a ušetřete. Ponožek není nikdy dost.
číst celé
- Úvod
- Reference
Ověřený zákazník
Přidáno 02. 02. 2021
Pro:
rychlost
kvalita zboží
kvalita zboží
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 01. 02. 2021
Čepice je krásná a kvalitní a přisla rychle jen jsem ji musela vrátit protože byla velká i když jsem měla míry podle tabulky na stránkách. Objednala jsem hned jinou o číslo menší a super. Dnes mi dorazili na účet i zpět peníze za vracenou čepici, ale přišlo o 20,- méně. Ale to už řešit nebudu. Počitala jsem i s tou variantou změny poštovné nevrátí vůbec. Obchod můžu doporučit a funkční čepice mají opravdu krásný.
90 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý den,
jsme rádi, že se Vám čepice líbí. Bohužel ani s rozměry čepice nedokážeme zajistit, že čepice vždy sedí. Důležitá je např. hloubka čepice, kterou není problém na přání změřit.
U dopravy se vždy vrací nejnižší nabízená doprava - ve Vašem případě byl balík do ruky dražší než doručení kurýrem a to právě o zmiňovaný rozdíl.
Děkujeme za pochopení
Maláček.cz
Ověřený zákazník
Přidáno 31. 01. 2021
Ochota, vstřícnost, zboží kvalitní a moc hezké
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 30. 01. 2021
Pro:
vše ok.
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 28. 01. 2021
Rychlost, komunikace, cena, ochota
100 %
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 28. 01. 2021
V daném obchodě již nenakoupím. Nejde o žádný podvod a podobně, ale v dnešní době konkurenčních eshopu hodně zaspali dobu a nejsou pro mne přitažliví, pokud bych se rozhodovala znovu, zakoupila bych jinde.
Proti:
způsob balení zboží
problém s doručovací společností se mi ani neobtěžovali oznámit
cenově stejně jako všude jinde, kvalita průměrná
problém s doručovací společností se mi ani neobtěžovali oznámit
cenově stejně jako všude jinde, kvalita průměrná
40 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý den, děkujeme za Váš nákup u nás i hodnocení.
Bohužel čteme jen toto a z toho nepoznáme, kde se vyskytl problém. Nemáme žádnou bližší zpětnou konkrétní vazbu, abychom mohli něco špatného napravit
U balení si nejsme vědomi pochybení - Vámi vybrané bačkůrky, které výrobce dodává bez obalu jsme vložili do nového krabičky a řádně přelepili. Zásadně neposíláme obuv v pytlíkách, jako se tomu často děje, protože chceme, aby dorazila k zákazníkům v pořádku.
Vámi vybrané bačkory Anatomic patří právě k těmto případům, aby výrobce zajistil nízkou cenu, tak svůj vlastní obal nemají a my je balíme do námi zakoupených krabic. Cena 269 Kč za bačkory je opravdu dnes již hodně nízká, ale kvalitou srovnatelná s konkurencí. Pokud by nebyly bačkůrky v pořádku, stačilo nám podat zprávu.
V případě problému s doručením zásilky jsme vždy k dispozici my, tak i info linka dopravce. Bohužel ke zpoždění v době zavření obchodů a přesunu nákupu jen na internet mohlo docházet. Přepravci vozili větší objem zásilek než je možné předem předvídat.
Přejeme krásný den
Maláček.cz
Ověřený zákazník
Přidáno 27. 01. 2021
super vyrobek, rychla priprava vyrobku
100 %
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 27. 01. 2021
Pro:
skvele zbozi i ceny
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 27. 01. 2021
Pro:
Rychlé dodání
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 26. 01. 2021
Pro:
Softshellové rukavice krásné, doručení rychlé.
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 25. 01. 2021
Pro:
Rychle dodani
Proti:
Nutno pozorně sledovat, které zboží je skladem,docela špatně oznaceno
80 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý den,
velice děkujeme za Váš nákup u nás i pěkné hodnocení. Neskladové zboží je označeno červenou barvou a termínem dostupnosti - zobrazuje i u konkrétního zboží, tak v košíku objednávky. Také na tuto skutečnost ještě upozorňujeme mailem.
Lépe to bohužel shop ani my neumíme...
Krásný den
Maláček.cz
Ověřený zákazník
Přidáno 24. 01. 2021
Zboží přišlo do 2 dnu, vše proběhlo naprosto v pořádku. Děkuji
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 24. 01. 2021
++
100 %
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 23. 01. 2021
Nádherné bačkůrky.Děkujeme :-))
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 22. 01. 2021
Pro:
Perfektní jednání a rychlé doručení
90 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace



